Deepika Padukone Biografie, Leeftijd, Hoogte, Vermogen, Ouders, Tatoeage, Vriendje, Films
Deepika Padukone Biografie
Inhoudsopgave
- 1 Deepika Padukone-biografie
- 2 Deepika Padukone-leeftijd
- 3 Deepika Padukone-hoogte
- 4 Deepika Padukone-gewicht
- 5 Deepika Padukone Netto waarde
- 6 Deepika Padukone-familie
- 7 Deepika Padukone-vriendje
- 8 Deepika Padukone-huwelijk
- 9 Deepika Padukone in Saree
- 10 Deepika Padukone-tatoeage
- 11 Deepika Padukone-huis
- 12 Deepika Padukone Om Shanti Om
- 13 Deepika Padukone Aankomende films
- 14 Deepika Padukone Facebook
- 15 Deepika Padukone Instagram
- 16 Deepika Padukone Twitter
- 17 Deepika Padukone-nummers
- 18 Deepika Padukone-films | Films
- 19 Deepika Padukone Laatste nieuws
- 20 Deepika Padukone vertelt over haar verloving met Ranveer Singh
- 21 Deepika Padukone-interview
- 22 populaire berichten
Deepika Padukone is een Indiase filmactrice geboren op 5 januari 1986 in Kopenhagen, Denemarken. Ze is een van de best betaalde actrices in India en heeft verschillende prijzen gewonnen, waaronder drie Filmfare Awards.
Padukone heeft veel commerciële succesvolle films gespeeld, zoals Bajirao Mastani (2015), Jeh Jawaani hai Deewani (2013), Om Shanti Om (2007), Love Aaj Kal (2009) en vele anderen. Ze verscheen ook in een Hollywood-film - Return of Xander Cage in 2017.
Zij is de dochter van Prakash Padukone badmintonspeler en haar moeder Ujjala Padukone. Padukone heeft een jongere zus Anisha Padukone die een professionele golfer is. Ze studeerde aan Sophia High School, Bengaluru en Mount Carmel College, Bengaluru.
In 2004 begon Padukone een fulltime carrière als model onder de voogdij van Prasad Bidapa. In 2005 maakte ze haar catwalkdebuut op de Lakme Fashion Week voor ontwerper Suneet Varma en won ze de prijs 'Model of the Year' bij de Kingfisher Fashion Awards. In 2006 maakte Deepika Padukone haar debuut met Aishwarya, een Kannada-film geregisseerd door Indrajit Lankesh.
Populaire verhalen op dit moment Jeff Bezos Bio, Wiki, Leeftijd, Hoogte, Vrouw, Kinderen, Ouders, Broer, Rocket en Nettowaarde Jada Pinkett Smith Bio, Wiki, Leeftijd, Hoogte, Echtgenoot, Ouders, Moeder, Tupac, Films en Nettowaarde Machine Gun Kelly Bio, Wiki, Leeftijd, Hoogte, Tatoeage, Dochter, Vriendin, Films, Liedjes en Netto waardeIn 2008 acteerde ze in de romantische komedie Bachna Ae Haseeno van Yash Raj Films met de rol van Gayatri, een pittige student in Australië die bijzaak is als taxichauffeur. In 2009 speelde Padukone een kungfu-komedie Chandni Chowk To China, waarin ze de dubbele rol van de Indiaas-Chinese tweelingzussen Sakhi en Suzy vertolkte.
Deepika Padukone-leeftijd
Padukone werd geboren op 5 januari 1986 in Kopenhagen, Denemarken. Ze is 32 jaar oud vanaf 2018.
river york ralph carter vrouw
Hoogte Deepika Padukone
Padukone staat op een hoogte van 1,74 m (5 ft 8 1 twee inch) met een gewicht van 58 kg.
Deepika Padukone Gewicht
Deepika Padukone heeft een geschat gewicht van in kilogram - 55 kg in ponden - 121 lbs.
Deepika Padukone Netto waarde
Ze heeft een geschat vermogen van $ 16 miljoen op 8 januari 2017.
Familie Deepika Padukone
Haar vader, Prakash Padukone, is een voormalig badmintonspeler van internationale faam, en haar moeder, Ujjala, is een reisagent. Haar jongere zus, Anisha, is een golfer. Haar grootvader van vaders kant, Ramesh, was een secretaris van de Mysore Badminton Association.
Vader Deepika Padukone
Prakash Padukone is een voormalige Indiase badmintonspeler. Hij stond in 1980 op nummer 1 van de wereld; hetzelfde jaar werd hij de eerste Indiër die de All England Open Badminton Championships won.
Deepika Padukone-vriendje
Er gaan geruchten dat Deepika een relatie heeft met Ranveer Singh en dat ze zich gaan verloven en plannen hebben voor hun huwelijk. In een interview dat Padukone werd gevraagd naar het aanhoudende gerucht over haar verloving, zei de actrice: 'Ik probeer het zoveel mogelijk gescheiden te houden, maar ik probeer niet om de speculatie te bestrijden of te beheersen.'
Deepika Padukone met haar vriend Ranveer Singh
Padukone had sinds 2008 een relatie met Ranbir Kapoor. Ze sprak openlijk over de relatie en droeg een tatoeage van zijn initialen in haar nek. Ze zei dat de relatie een diepgaand effect op haar had en haar veranderde in een zelfverzekerder en socialer persoon. Het paar ging later uit elkaar waar Padukone in een interview beweerde zich lange tijd 'boos' en 'verraden' te voelen, maar stond erop dat ze op goede voet bleven. In een interview in 2010 beschuldigde Padukone hem van ontrouw.
Populaire verhalen op dit moment Chris Rock Bio, Wiki, Leeftijd, Lengte, Vrouw, Kinderen, Ouders, Nachtleven, Rondleidingen, Liedjes en Nettowaarde Kyrie Irving Bio, Wiki, Leeftijd, Hoogte, Vrouw, Dochter, Schoenen, Letsel, Salaris en Netto waarde Elon Musk Bio, Wiki, Leeftijd, Hoogte, Vriendin, Vrouw, Naam zoon, Kinderen, Shivon Zilis en Netto waardeIn 2011 begon ze een nieuwe relatie met acteur Siddharth Mallya. Het jaar daarop werd gemeld dat het paar uit elkaar was gegaan.
Het huwelijk van Deepika Padukone
Buzz zegt dat Ranveer Singh en Deepika Padukone in november van dit jaar gaan trouwen. Als we de geruchten mogen geloven, hebben Ranveer en Deepika zich op 19 november aangemeld voor de trouwdatum. En net als Sonam zal de bruiloft waarschijnlijk ook in Mumbai plaatsvinden.
Deepika Padukone in Saree
Wil je de menigte moeiteloos rocken, geloof me dan dat deze bloemen Deepika Padukone sari een must-have in je garderobe is om de verlangens van etnisch dragen te vervullen. Deepika Padukone Saree komt uit de Sabyasachi-The Udaipur Collection. Je kunt de look dragen met een rommelige knot en bronzen noppen, om op te vallen.
Deepika Padukone-tatoeage
Deepika Padukone, die ooit verliefd was op Ranbir Kapoor, had een tatoeage op de achterkant van haar nek 'RK' gesneden om haar liefde voor Ranbir aan de wereld te verkondigen, maar ze gingen uiteindelijk uit elkaar. Na de breuk kreeg ze het veranderd.
Deepika Padukone-tatoeage
Deepika Padukone House
Bollywoodster Deepika Padukone heeft een appartement op de 26e verdieping van Beaumonde Towers. In juni 2018 werd brand gemeld vanaf de 33e verdieping van het gebouw, gelegen op Appasaheb Marathe Marg in Worli in Mumbai. Het huis van de actrice bevindt zich op de 26e verdieping van toren B van het genootschap.
Deepika Padukone Om Shanti Om
Een extra film in de jaren 70 Bollywood is smoorverliefd op een regerende superster. Ze houdt echter van een sluwe producent, maar zijn hebzucht naar macht en geld is groter dan zijn behoefte aan haar, en wanneer ze zijn ambities in de weg staat, besluit hij haar te vermoorden.
Eerste uitgave : 7 november 2007 (België)
Regisseur : Farah Khan
Theaterkassa : est.₹1,50 biljoen
Muziek gecomponeerd door: Shekhar Ravjiani, Vishal Dadlani, Sandeep Chowta, Pyarelal Ramprasad Sharma
Aankomende films van Deepika Padukone
1- De levensfilm van Sapna Didi (Rahima Khan)
Vishal Bhardwaj en KriArj Entertainment zullen de volgende film van Deepika en Irrfan produceren. Deze film is gebaseerd op gangster Sapna Didi en staat gepland voor een release op 2 oktober 2018. Niet Honey Trahne, de producent Vishal regisseert de film zelf, terwijl Honey Trahne een andere film zal regisseren onder Vishal Bhardwaj-productie.
- Filmnaam Sapna Didi's levensfilm
- Publicatiedatum 2 okt 2018
- Sterrencast Deepika Padukone, Irrfan Khan
- Regisseur Vishal Bhardwaj
- Producent Vishal Bhardwaj
- Genre biopic
- Begroting Nvt
2 dagen
Bollywood-actrice Deepika Padukone gaat de hoofdrol spelen tegenover Megastar Rajinikanth in de Tamil-film Rana. Ze werkten eerst samen via Kochadaiiyaan (2014).
- Filmnaam Dag
- Publicatiedatum 2018 (niet afgerond)
- Sterrencast Rajinikanth, Deepika Padukone
- Regisseur KS Ravikumaro
- Producent Sunil Lulla, Soundarya Rajinikanth
- Genre Historisch actiedrama
- Begroting Nvt
3- Sahir Ludhianvi Bio-Pic
Deepika Padukone speelt wijlen dichter en Ghajalkar Sahir Ldhianvi's liefdesbelang Amrita Pritam in zijn biopic.
- Filmnaam Sahir Ludhianvi Bio-pic
- Publicatiedatum 2018 (niet afgerond)
- Sterrencast Abhishek Bachchan, Deepika Padukone
- Regisseur Nvt
- Producent Sanjay Leela Bhansali
- Genre biopic
- Begroting Nvt
Deepika Padukone Facebook
Deepika Padukone Instagram
https://www.instagram.com/p/BmyPiRrhSS5/?utm_source=ig_web_copy_link
Deepika Padukone Twitter
Deepika Padukone-nummers
- Nagada Sang Dhol
- Balam Pichkari
- Agar Tum Saath Ho
- Love Mera Hit Hit
- Matargashti
- Heer Toh Badi Sad Hai
- Lief
- Dhoom Tana
- Dilliwaali vriendin
- Khuda Jaane
- Hoofd Agar Kahoon
- Badtameez Dil
- Be Intehaan (uit 'Race 2') (Remix)
- Kasjmir Main Tu Kanyakumari
- Mit Jaaye Gham (Dum Maaro Dum)
- Subha Hone Na De
- Ghagra
- Titel
- Daaru Desi
- Hé ja!
- Adhoore
- Papa Jag Jayega
- Kabira
- Chor Bazaari
- Oh Girl You're Mine (Van 'Housefull')
- Tweedehands Jawaani
- Ang Laga De
Deepika Padukone-films | Films
- Aishwarya 2006
- Om Shanti Om 2007
- Bachna Ae Haseeno 2008
- Chandni Chowk naar China 2009
- Billu 2009
- Liefs Aaj Kal 2009
- Main Aurr mevrouw Khanna 2009
- Karthik Calling Karthik 2010
- Huisvol 2010
- Lafangey Parindey 2010
- Break Ke Baad 2010
- Khelein Hum Jee Jaan Sey 2010
- Dum Maaro Dum 2011
- Arakshan 2011
- Desi Boyz 2011
- Cocktail 2012
- Race 2 2013
- Bombay Talkies 2013
- Yeh Jawaani Hai Deewani 2013
- Chennai Express 2013
- Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela 2013
- Kochadaiiyaan 2014
- Fanny vinden 2014
- Gelukkig nieuw jaar 2014
- Mijn keuze 2015
- Vijg 2015
- Festival 2015
- Bajirao Mastani 2015
- xXx: Terugkeer van Xander Cage 2017
- Raabta 2017
- Padmaavat 2018
- Nul 2018
Deepika Padukone Laatste Nieuws
Deepika Padukone vertelt over haar verloving met Ranveer Singh
Bijgewerkt: 29 juni 2018
Dit jaar begon met hardnekkige geruchten dat Ranveer Singh en Deepika Padukone verloofd zouden zijn en plannen hadden voor hun huwelijk. De geruchten vlogen in brand toen het stel met hun respectievelijke families naar Sri Lanka vloog. Er werd aangenomen dat het stel ringen ging wisselen.
In een recent interview met Evening Standards had de 'Padmavat'-actrice echter iets te zeggen over zowel haar professionele als persoonlijke leven.
Toen ze werd gevraagd naar het aanhoudende gerucht over haar verloving, zei de actrice: 'Ik probeer het zoveel mogelijk gescheiden te houden, maar ik probeer niet te vechten of de speculatie te beheersen.'
Ze onthulde verder dat voor haar het huwelijk van haar ouders een maatstaf is. ‘De manier waarop ze zijn als koppel, de manier waarop ze de familie bij elkaar hebben gehouden. Het zijn geweldige rolmodellen.' En de actrice wil zeker ooit haar eigen gezin stichten. Ze zei: 'Absoluut - ik wil kinderen hebben.'
Deepika opende ook over haar eigen strijd met depressie. Ze zei dat het iets is dat iedereen diep kan storen. Ze heeft haar eigen stichting genaamd Live Love Laugh Foundation die zich inzet om de getroffenen te helpen. Ze vertelde het tijdschrift: 'Er zijn veel mensen die komen zeggen dat ze overwogen zelfmoord te plegen en na het zien van het video-interview dat ik heb gedaan, begrijpen ze echt wat ze doormaakten en is hun leven veranderd. En dat was het hele doel van doen wat ik deed. Dus ik ben blij dat ik die beslissing heb genomen om uit de kast te komen.”
Bron: www.news18.com
Interview met Deepika Padukone
Deepika Padukone: Ik heb nooit problemen gehad met het erkennen van mijn zwakheden
Er is iets aan Deepika Padukone dat je in zwijm laat vallen en ervoor zorgt dat je als een bij door haar woorden wordt aangetrokken.
Ze is momenteel aan de top van haar spel. Maar de getalenteerde dame heeft er geen moeite mee om te zeggen dat ze er nooit voor terugdeinst haar zwakheden te erkennen of kwetsbaar te zijn
Over naar Deepika in een openhartig gesprek...
’Er is een gevoel van zegen’
Interviewer: Hoe voelt het nadat je film ‘Padmaavat’ een succes is geworden?
Padukone: Het is deze keer heel anders omdat ik eerder filmreleases heb gehad. Ik heb succesvolle optredens en succesvolle films gehad, optredens die mensen hebben gewaardeerd, maar op de een of andere manier is het deze keer een heel andere energie die ik voel. Natuurlijk waarderen mensen de film en de uitvoering en dat alles, maar er is een gevoel van zegen; een zeer spirituele ervaring die ik deze keer voel.
'Veel personages die je speelt, beïnvloeden je leven op een krachtige manier'
Interviewer: Hoe gemakkelijk of moeilijk was het voor jou om een personage als Padmavati achter te laten dat zoveel van jou persoonlijk heeft geëist en opnieuw te beginnen met een nieuw personage wanneer je naar je volgende personage gaat?
Padukone: Het is gemakkelijk omdat ik het moet doen. Maar tegelijkertijd is het moeilijk omdat en vooral, karakters zoals deze die zo krachtig zijn en een uitvoering die letterlijk uit mijn buik is gekomen en ik had dit zes maanden geleden gezegd toen ik de film promootte dat ze niet weggaan … als je me vraagt om vandaag een scène uit 'Piku' te maken of als je me vraagt om Veronica opnieuw te spelen, denk ik dat het heel gemakkelijk bij me terugkomt. Ik denk niet dat het me veel tijd zou kosten om weer in die ruimte te komen, omdat veel van deze personages die je speelt je leven op zo'n krachtige manier beïnvloeden dat ze eigenlijk gewoon nooit weggaan en deze is zeker.
'Padmavati was een krijger op een heel andere manier'
Interviewer: Je bent een zeer eigenwijs persoon. We hebben u van tijd tot tijd zien spreken over zaken die u nauw aan het hart liggen. Maar tijdens het spelen van Padmavati waren er bepaalde dingen waarover zelfs nu wordt gesproken, zoals hoe ze de goedkeuring van haar man had gevraagd om de laatste daad van 'Jauhar' te plegen. Dus op dat moment was je gevoeligheid in strijd met die van Padmavati of was je zo karaktervol dat je met de stroom meeging?
Padukone: Als acteur vind je betekenis in wat je doet en voor mij is er een referentie voor dit personage. Of het nu waar of onwaar is, historisch of niet historisch, dat is een apart gesprek, maar het feit dat het gebaseerd is op een gedicht en je je een beetje kunt voorstellen hoe ze zou zijn, je moet deze situaties ook in context bekijken om wanneer deze situaties zich voordeden. Dat was de 12e of 13e eeuw, zou ik vandaag toestemming vragen? Nee. Zou ik toestemming vragen om met mijn vriendinnen uit te gaan? Zeer zeker niet. (lacht)
Maar in de film, in die specifieke scène, in die gegeven situatie en vooral op dat specifieke moment, voelt het als het juiste. Omdat het de woorden te boven gaat die worden gezegd. Het is in zekere zin bijna poëtisch. Als je 'Jauhar' op een andere manier bekijkt, is het voor mij haar vereniging met haar man die zijn leven opofferde en stierf terwijl hij probeerde de eer van hun clan te redden en te beschermen.
Als ik er nu afstand van neem en alleen naar de daad zelf kijk, heeft niemand van ons er zin in. Maar als ik mezelf weer in het leven gooi toen ik de film aan het opnemen was of als het personage, dan voelt het als het juiste om te doen, want voor haar was het oorlog op een heel andere manier. Ze was een krijger op een heel andere manier. Ze is geen krijger die naar het slagveld ging en mensen doodde in die zin of met een zwaard in haar hand, maar ze won een ander soort strijd. In haar gedachten versloeg ze Khilji nog steeds omdat hij achter dat ene ding aan ging en hij dat ene nog steeds niet kreeg. Het was haar keuze.
Dus ja, dit soort gesprekken, overeenkomsten, meningsverschillen, opvattingen zijn zeer geldig. Met sommigen kan ik het eens zijn, met sommigen misschien oneens. Maar het is belangrijk om een film te bekijken voor de tijd waarin deze zich afspeelt en deze in zijn totaliteit te bekijken.
Interviewer: Je zei dat succes voor jou anders is, dus wil je het op een andere manier vieren of het gewoonlijk vieren zoals je doet met de andere films waar je deel van uitmaakte?
Padukone: Ik denk dat dat organisch tot me zal komen of het nu anders moet of niet. Ik ben nooit iemand geweest die deze dingen te veel plant en ik was niet van plan om het gevoel van deze film anders te laten zijn. Het gebeurde net toen mensen de film zagen en ik denk dat hetzelfde zal gebeuren als we klaar zijn om het te vieren. Ik denk dat het zal gebeuren zoals het zou moeten.
'Javed Saab vertelde me dat hij gelooft dat Padmaavat mijn 'moeder India' is'
Interviewer: Wat was het mooiste compliment dat je hebt gekregen voor je optreden in de film ‘Padmaavat’?
Padukone: Ik denk dat het dezelfde is die ik heb gezegd. De eerste screening die we hadden was voor Shabana ji en Javed Sahab. Sanjay meneer en ik wachtten buiten de filmzaal. Nadat ze de film hadden bekeken, kwamen ze naar buiten en Javed Sahab keek me alleen maar in de ogen en zei: 'Als ik denk aan Madhubala ji of Nargis Dutt ji, denk ik aan ten minste één iconische film die ze in hun hele carrières. Ik denk aan ‘Mughal-e-Azam’, ‘Moeder India'” en hij zei dat hij gelooft dat ‘Padmaavat’ mijn ‘Moeder India’ is.
Interviewer: Momenteel ben je de onbetwiste koningin van Bollywood met zeven films van 100 crore. Na het tijdperk van Madhuri en Sridevi hebben we eindelijk de volgende vrouwelijke superster gezien. Enige reden waarom het zo lang heeft geduurd? Was er een gebrek aan vrouwelijk georiënteerde scripts of is het alsof dingen gewoon bij elkaar moeten komen?
Padukone: Want voor alles is een tijd en plaats.
'Ik hoop dat Padmaavat deuren zal openen voor zulke grote budgetfilms die met vrouwelijke hoofdrolspelers worden gemaakt'
Interviewer: Hoe voelt het om de actrice te zijn die niet alleen de loonkloof tussen mannelijke en vrouwelijke supersterren heeft overbrugd, maar ook heeft ingehaald?
Padukone: Het loon is één ding. Ik begrijp dat ik veel meer betaald heb gekregen dan sommige van mijn mannelijke collega's, maar ik heb het nooit gezien als meer betaald willen worden dan iemand anders. Ik denk dat dat gewoon een bijproduct is van betaald willen krijgen wat ik denk dat ik verdien om betaald te worden. Op basis van mijn kennis van films en budgetten, zijn er veel factoren die meespelen in uw succes, films en trackrecord. Er zijn veel dingen die in het spel komen wanneer deze dingen worden besproken.
Dus ik denk dat als ik wil vechten voor wat ik dacht dat goed voor mezelf was, ik denk dat dit een soort bijproduct daarvan is. Maar wat ik als een nog grotere prestatie zie, is het budget dat voor deze film is goedgekeurd. 'Padmaavat', de duurste Indiase film ooit met een vrouwelijke hoofdrolspeler, beschouw ik als een prestatie, niet alleen voor mezelf maar ook voor het feit dat ik denk dat dit nu deuren zal openen voor veel meer van dit soort films met dit soort budgetten, om niet te zeggen dat er de afgelopen jaren nogal wat films zijn gemaakt over vrouwelijke hoofdrolspelers, maar niet van deze omvang.
Om de schaal en het budget van enkele van mijn senior mannelijke collega's te evenaren, beschouw ik dat als een prestatie en ik hoop dat dit nu deuren zal openen voor veel meer van dergelijke films met een groot budget.
'Ik heb heel hard gewerkt om te komen waar ik nu ben en om het kleine beetje dat ik heb bereikt te bereiken'
Interviewer: Denk je dat 'Padmaavat' de beste film in je carrière is?
Padukone: Ik hoop van niet, want als dit de beste is, wat is de volgende stap. Om niet te zeggen dat ik niet geniet van de fase waarin ik me bevind en niet alleen ben ik dankbaar voor alles wat op mijn pad komt, maar ik heb ook heel hard gewerkt om te komen waar ik ben en om het kleine beetje dat ik heb bereikt te bereiken . Maar tegelijkertijd, als je zegt dat dit de beste fase is, dan weet ik niet wat de volgende stap is, dus ik hoop dat er nog veel meer voor mij in petto is, alleen in termen van wat ik kan doen als acteur en ook als mens.
'Ik was nooit bang'
Interviewer: Hoe eng waren de keren dat de doodsbedreigingen werden geuit en maakte het je boos?
Padukone: Ik zou niet boos zijn. Ik denk dat ik teleurgesteld was omdat ik het gevoel heb dat het misschien niet is gegaan zoals het had moeten zijn. Ik was om verschillende redenen teleurgesteld, wat nu niet het juiste moment is om daarover te spreken, maar ik ben nooit bang geweest.
'Ik respecteer het feit dat Swara Bhaskar een mening heeft en ik ben niemand die twijfelt aan het feit dat ze een mening heeft'
Interviewer: Heb je de open brief van Swara Bhaskar gelezen en hoe heb je die bekeken vanuit jouw perspectief van feminisme? Wat was je reactie erop? Wat ben je op die lijnen?
Padukone: Ik heb de brief niet gelezen, maar ik ben me bewust van enkele opmerkingen die ze heeft gemaakt op basis van mijn interactie met jullie allemaal en ik denk dat het niet relevant is of ik het ermee eens of oneens ben, maar ik respecteer het feit dat ze een mening heeft en Ik ben niemand die twijfelt aan het feit dat ze een mening heeft.
Of ik het nu eens of oneens ben, ik denk dat het vanzelfsprekend is dat het belangrijk is om films te bekijken in de context van de film zelf. Het is belangrijk om de film te bekijken in het tijdperk waarin hij is gemaakt. Als je 'Troy' of '300' of een van die films hebt gezien, betwijfel ik ten zeerste of je één scène uit de context zou halen en die in twijfel zou trekken, dus het is erg belangrijk om deze in zijn totaliteit te bekijken en in de periode dat de film wordt gemaakt. trouw aan.
lauren holly netto waard
Op een lichtere noot, ze was waarschijnlijk popcorn aan het kopen en heeft misschien net de disclaimer gemist.
'Ik was bereid Padmaavat in de wacht te zetten om een veel grotere zaak te bestrijden'
Interviewer: Omdat de film is gebaseerd op Rani Padmavati, heb je deze film alleen gereden. Dus was er ook een enorm verantwoordelijkheidsgevoel tijdens het filmen en met alle protesten die gaande waren, voelde je ook de hitte?
Padukone: Toen ik voor de film aan het filmen was, waren er maar twee van de incidenten die plaatsvonden. Ik had Sanjay meneer op dat moment zelf verteld en gezien wat we zojuist bespraken over het feit dat dit in zekere zin een keerpunt in mijn carrière is in termen van het budget, de schaal en nu het succes van de film, was ik zelfs toen bereid om dit in de wacht te zetten om een veel grotere zaak te bestrijden en ik zei toen tegen hem dat er iets niet goed voelde.
Het is niet zo dat mensen geen problemen hebben gehad met eerdere films. De films van Shabana ji hebben in het verleden problemen gehad. Maar dit voelde voor mij vanaf het begin gewoon heel anders. Het is niet de gebruikelijke teleurstelling of protest of woede die mensen eerder hebben gevoeld bij bepaalde films. Dit voelde vanaf het begin gewoon anders. Maar ik denk dat niet iedereen het waarschijnlijk zo zag als ik.
Dus ik denk dat alles wat er later gebeurde, in de afgelopen twee of drie maanden, laat me gewoon zeggen, dat ik niet verrast was door de manier waarop het zich allemaal ontvouwde.
'Je hoeft nergens bang voor te zijn als je weet dat je iets goed hebt gedaan'
Interviewer: Ben je na dit alles een sterker persoon geworden?
Padukone: Ik ken eerlijk gezegd geen andere manier van zijn. Ik zal de eerste zijn die mijn excuses aanbiedt als ik iets verkeerd heb gedaan. Als kind en zelfs vandaag de dag heb ik nooit problemen gehad met het erkennen van mijn zwakheden, met sorry zeggen als ik weet dat ik iets verkeerd heb gedaan of met gewoon kwetsbaar zijn of accepteren dat je soms een fout hebt gemaakt. Maar als je weet dat je iets goed hebt gedaan, is er niets te vrezen.
'I & Ranveer proberen elkaar nooit te overschaduwen en te overtreffen tijdens het optreden in een film'
Interviewer: Jij en Ranveer hebben samen aan drie films gewerkt. Alle drie hebben ze het heel goed gedaan aan de kassa. Onlangs had Ranveer een chatsessie met fans op Twitter. Toen hem werd gevraagd of jullie samen zouden worden gezien bij een volgend project, antwoordde hij dat jullie de beste co-ster zijn om mee samen te werken. Wat zijn uw opvattingen?
Padukone: Ik moet akkoord gaan. Ik denk dat ons idee van goede acteurs en een goede tegenspeler ergens hetzelfde is. In deze film hebben we niet eens één scène samen, maar als we eerder in het verleden hebben samengewerkt, is het voor ons allebei erg belangrijk dat de andere persoon heel eerlijk en trouw is aan dat moment.
Ik denk dat hij eerder een paar ervaringen heeft gehad waarbij hij misschien heeft gewerkt met mensen die niet zo gevend zijn en hij is een intelligent persoon, dus hij ziet dat. Dus ergens het feit dat we elkaar allebei volledig vertrouwen als we optreden, niemand probeert de ander te overschaduwen of te overtreffen en we proberen alleen elkaars prestaties te verbeteren, en hij is een heel speciaal talent.
'Ik kan geen ingrijpende uitspraak doen door te zeggen: 'Dit zijn niet het soort films dat ik zou doen''
Interviewer: Nu je dit stadium van je carrière hebt bereikt waarin je het gezicht bent van een film die de hoofdrol speelt, waar je niet alleen veel naar voren brengt als acteur, maar zelfs meer, zou je openstaan voor het doen van een masala multi- starrer film waar de held de hoofdrol speelt als een 'Housefull'. Dus, zou je open zijn om door te gaan of heb je dat achter je gelaten?
Padukone: Ik zou het niet generaliseren en zeggen dat ik denk dat veel van het soort films waar ik eerder deel van heb uitgemaakt, allemaal hebben bijgedragen aan iets dat ik gaandeweg heb geleerd. Ik denk vandaag misschien anders over bepaalde films, niet over de beslissing op dat moment, maar zoals je zei, vooruitgaan, ik weet het niet. Ik denk niet dat ik een ingrijpende uitspraak kan doen door te zeggen: 'Dit zijn niet het soort films dat ik zou doen'. Want eerlijk gezegd beschouwden mensen ‘Chennai Express’ ook als een van die masala-films die zich niet realiseerden dat het een echt stevig gedreven film was. Ik denk dat het er echt op neerkomt in welke gemoedstoestand ik ben.
Veel ervan is je gemoedstoestand op dat moment en iets dat ik vandaag wil doen, wil ik morgen misschien niet doen en vice versa. Het hangt dus af van mijn gemoedstoestand op dat moment. Het soort energie dat ik voel en wat moet ik in een film stoppen en of ik een personage speciaal kan maken. Misschien kan ik deel uitmaken van een van die ensemblefilms en het personage echt speciaal maken, dus het hangt er echt van af. Ik ben nooit degene geweest die zomaar nee tegen iets zei zonder te weten wat de film is. Ik zal altijd een weloverwogen beslissing nemen. De enige film die ik op dit moment maak is ‘Sapna Didi’ volgens de titel in het boek dat begin maart op de planken zal verschijnen.